Aqua Pilates 3

Alaphelyzet: Jobb lábon állva bal lábunkat kinyújtjuk előre az álló lábra merőlegesen, a talajjal párhuzamosan. Belégzésre hasunkat behúzva a plafon felé forgatjuk tenyereinket megemelt és álló lábunkat egyaránt nyújtva tartva. Kilégzésre egyensúlyunkat megőrizve , karizmainkat feszítve közelítjük egymáshoz a két üveget a fejünk fölött, a tenyereket egymás felé forgatva. Belégzésre karjainkat visszaengedjük oldaltartásba, lábainkat mozdulatlanul tartva.
 
 
Javaslat:  10-szer ismételjük meg a gyakorlatot  előbb a jobb, majd a bal lábunkon állva,  törzsünk mindkét oldalát egyenesen tartva.
 
A gyakorlat hatása:
  • még nagyobb kihívást jelent az egyensúlyérzék megőrzésére
  • edzi a farizmot, négyfejű combizmot
  • erősíti a deltaizmokat
Tapasztalat: Ha a gyakorlatokat naponta elvégezzük, akkor pár hét alatt csodálatos karizmokra, egyensúlyérzékre , erős has, hát  és farizomra tehetünk szert! Szálkásításra fél literes vizet, izomtömeg növelésre 1 vagy 1,5 literes vizet javaslok!